I'm Not Lion

Lak iz naslova posta je dugo bio na mojoj listi želja, ali jedno vreme ga nije bilo kod nas. Devojke iz Alexandar Cosmetics-a su mi rekle da ovaj lak nikada nije dolazio u njihovu prodavnicu, da je velika potražnja i da se uvek brzo rasproda po svetu. Ove godine sam na sajmu sasvim slučajno naletela na lak i bez razmišljanja ga ubacila u korpu! Pripada Safari kolekciji, koja je po meni jedna od omiljenih kada je China Glaze u pitanju. Na fotografijama imam tri tanja sloja, bez ikakve podloge, da bih ceo nokat pokrila. Što govori da su šljokice u laku jako guste. Površina nokta je nešto grublja, ali mi to nije smetalo. Skidala sam ga pomoću folije.
Plavi lak je još jedan novi, kupljen tokom nedavnog putovanja. U pitanju je najlepša rojal plava nijansa, iako na slikama ne deluje baš tako, u realnosti je za nijansu tamniji. Formula mu je odlična, kao i četkica. Imam dva sloja KIKO 336 laka.
Kako vam se dopadaju ove nijanse, koje su se odmah uvrstile u moje omiljene?
Hvala na izdvojenom vremenu :)






Share:

12 comments

  1. Ne zna se koji je lepsi *.* Najvise imam plavih i ljubicastih lakova ali ih nikad dosta =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Ovaj plavi je najlepši koji imam. :)

      Delete
  2. Bas cudno. Ja sam ga kupila pre dve godine (2012) kad je i izasla kolekcija uz ostale lakove (Man hunt i Jungle queen) u Beogradu do duse u Ultrasun-u. Cini mi se da je to jedini zlatni lak koji mi se dopada kako mi stoji. Super si ga iskombinovala. :) Ovog plavca moram imati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga pre godinu dana tražila na sajmu, a na otvaranju Alexandar Cosmetics-a mi je devojka rekla da ga nije bilo. Hvala. :) A plavi je savršen! :)

      Delete
  3. Obozavam Lionca, taj lak je tako poseban!
    Sva sreca da si ga nasla jer ti super stoji :)

    ReplyDelete
  4. Divna kombinacija, oba su prelepa!

    ReplyDelete