W7 In The Buff paleta

U nedavnom postu noviteta (OVDE) su se mnoge od vas zainteresovale za ovu paletu senki pa sam odlučila da napišem post.
Prvo, gde sam je kupila? Kod Ivone na blogu sam pročitala da je paleta dostupna na ponudi zumzi.com sajta za 1100 dinara. Odlučila sam da je ne propustim jer je regularna cena 1700, ako se ne varam. Nažalost, ponuda je istekla, ali sam videla da postoje neke druge, veće palete.
W7 brend možete pronaći u Glam prodavnici.




Za početak par podataka o pakovanju. Paleta dolazi u metalnoj kutijici koja se dobro zatvara pa ne treba da brinete ukoliko je nosite na putovanje. Sadrži 15,6g. Unutar palete se nalazi 12 nijansi senki kao i dvostrana četkica (sa jedne strane je sintetička dlaka, a sa druge sunđerast aplikator) koja je po mom mišljenju totalno neupotrebljiva. Možda je dobra za nešto drugo ali se ne slaže sa ovim senkama. Na unutrašnjoj strani poklopca se ne nalazi uobičajeno ogledalo. Meni to ne smeta, mada bi bilo bolje da postoji, baš zbog praktičnosti palete za put.


In The Buff paleta je navodno kopija Urban Decay Naked 2 palete. Ja je nemam pa ne mogu da potvrdim, ali postoje fotografije i videi u kojima se porede. Sve senke su zemljanih i neutralnih tonova od kojih su dve potpuno mat, dve skoro mat, dve metalik finiša, a preostale sedefaste.


Koristila sam bazu da bi ih što vernije prikazala, koja je po mom mišljenju neophodna. Bez nje rezultat neće biti tako dobar. Sve senke imaju svoj naziv i to je ono što mi se posebno dopada. Redom, kao što se nalaze i u paleti sam prikazala kako izgledaju: Buff, Camel, Sand, Dust, Chocolate, Topaz, Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder, Onyx.


Prvih 6 nijansi:
Buff - ne znam da li će ovo biti dobar opis nijanse, ali rekla bih da je u pitanju boja pudera žutog podtona? Svakako, ona je ujedno i najslabije pigmentovana, a bez baze skoro i nevidljiva. Potpuno je mat.
Camel - ima nešto poput metalik završnice. Odlično je pigmentovana i meni jedna od najlepših nijansi.
Sand - najsvetlija nijansa, skoro bela, koja daje predivan sjaj i ostavlja lepe sitne šljokice (što se na fotografiji ne vidi)
Dust - takođe ima metalik završnicu, rekla bih. Predvina braon nijansa.
Chocolate - je mat senka kojoj ovo ime potpuno priliči.
Topaz - tamna braon nijansa puna sitnog šimera.


Drugih 6 nijansi:
Earth - veoma svetla neutralna sedefasta senka.
Storm - hladna nijansa sa sivim tonovima.
Silk - meni najlepša svetla nijansa neutralnog tona.
Wave - topla braon nijansa sa izraženim šimerom
Thunder - najtamnija braon nijansa koja takođe odaje utisak metalik efekta. Odlično pigmentovana.
Onyx - poslednja, najtamnija i najpigmentovanija nijansa. Crna je kao ugalj. Ima jedva vidljive sitne šljokice u paleti, ali kad se nanese potpuno je mat.


Zadovoljna sam kako izgledaju sa bazom. Pojedine nijanse se malo rasipaju, ali ništa strašno.


Fotografisala sam i četkicu. Izbacila sam je iz palete, možda posluži u neke druge svrhe.



Na poleđini se nalaze sastav i nazivi nijansi. Rok trajanja je 18 meseci. Jedina zamerka ide na račun mirisa i to ovog crnog dela oko senki. Možda će zvučati malo bezveze, ali nemam bolji opis. Podseća me na miris u kineskim radnjama.


Ako zanemarim miris, paleta je sasvim solidna. Odnos cene i kvaliteta je dobar tako da ne žalim što sam je kupila. Verujem da če biti jedina stvar koju ću sa sobom nositi od senki kad putujem.


Da li vam se dopada ova paleta? Da li je imate? Da li biste je kupile?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

17 comments

  1. Nemam je ali sam je videla na Glam-u i htela sam da je uzmem, ali iskreno sad kad si opisala sve i ne bih bas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paleta je odlična ukoliko uzmem u obzir cenu. Probaj da je nađeš na nekom od popusta, manje gubiš ako ti se ne svidi, a verujem da bi. :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. U YU biznis centru. Adresa je Bulevar Mihajla Pupina 10z/83, Novi Beograd.

      Delete
  2. Mirise ti "na Kinu" jer je verovatno odande dosla. Imas na aliexpress da narucis za 5, 6, 7 evra (zavisi od akcije)... Ja sam razmisljala da uzmem ali se plasim necega kineskog na licu, a posebno na ocima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, ali s obzirom na cenu mislim da ne mogu da očekujem nešto više. :)
      Moja koža je jako osetljiva, a nisam imala problema sa senkama. :)

      Delete
    2. Hmm.. mozda onda i ja uzmem. Bacila si me u razmisljanje :)

      Delete
    3. Ne bih volela da se razočaraš, ali meni je skroz okej. :)
      Pronađi još neku recenziju, pročitaj još nečije mišljenje. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Mislim da ću je često korisiti. Drago mi je. :)

      Delete
  4. Nemam iskustva s W7 brendom, ali mi se paleta sviđa. Slaba sam na neutralne palete :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo prvo iskustvo do sada. Nisam imala neku paletu ovakvih boja, pa sam odlučila da probam. Drago mi je. :)

      Delete
  5. Nijanse su odlicne,stvarno podsjecaju na Naked 2 paletu, ja bih jedino voljela da je mrvicu pigmentiranija nego sto se ovdje vidi, ali vjerujem da ce posluziti svrsi :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se potpuno sa tobom. Ali okej, baza popravi situaciju pa će, baš kako kažeš, poslužiti svrsi. :)

      Delete