New In #11 Again?

Pre nego što sam objavila prethodni New in post čekala sam da mi stigne jedan paket, ali kako to ide sa carinom to se odužilo. Zato to ostavljam za ovaj post, a i mala kupovina u liliju je usledila odmah nakon toga. Verujem da ima proizvoda koji vas zanimaju, pa sam želela to da podelim sa vama. Sigurna sam da dugo neće biti postova ovog tipa nakon ovog pa nema razloga da čeka.


Na gornjoj fotografiji možete da vidite kremu za lokne koju sam spominjala par puta na blogu. Prvo što moram da kažem je da uopšte nije lako doći do nje. Još jedna ne tako pozitivna stvar je što je nešto skuplja i cena joj se kreće oko 1.000 dinara, nešto manje. Mixa krema za ruke mi je bila neophodna pošto sam potrošila onu koju sam do sada koristila. Ponovljena kupovina vam govori koliko mi se dopada. Tu je i hladni vosak i trake za depilaciju iz Alexandra, potpuno random, znam.


Ono što verovatno većinu vas zanima je ovaj essence all about matt! puder. Sigurna sam da, ko redovno prati blogove, zna da nije lako doći do njega, a da je jako hvaljen. Ja sam moj pronašla u Lily-ju u Staroj Pazovi. Ne znam da li je to do mesta kupovine, ili je dostupan svuda. Obratite pažnju na essence police ukoliko vas zanima. Još jedna stvar sa tih polica je ovaj lak. Kada sam ga videla kod Sanele na blogu toliko mi se svideo da sam ga pokupila bez razmišljanja. I treća stvar sa fotografije je moj voljeni L'oreal Super Liner Perfect Slim. Imala sam ga, istrošio se, pokušala sam sa drugačijim lajnerima, ali ovaj je definitivno najbolji. Sve preporuke.


Paket koji sam čekala je sadržao dosta lepih stvari. Sa fotografije možete naslutiti o čemu se radi. U pitanju je Sigma.


Jedna od stvari koja se nalazi u njemu je ova 'rukavica' u mini verziji za pranje četkica. S obzirom da sam planirala da kupim sličan ebelinov proizvod koji je zapravo namenjen za čišćenje lica ovo mi je dobro došlo i radujem se isprobavanju.


Tu su i dve četkice. Od kako su se pojavile na sajtu makeuplaza ja planiram kupovinu, ali nikako da se odlučim. Jako su hvaljenje, pa me baš zanima da li će mi se dopasti. Što se tiče dizajna i izgleda, jedne su od najlepših koje imam.




Rumenilo u nijansi Cheeky i senka u nijansi Triomphe. Rumenilo ima jako lepu boju, i iako ih ne koristim često, imam dva omiljena i njihova nijansa vuče na narandžasto tako da verujem da će mi se ovo dopasti. Senka je nažalost došla oštećena, ali to je lako rešiv problem, pa ću je onda isprobati normalno.


Mom oduševljenju tu nije bio kraj. I pored svega toga tu su se nalazila i dva proizvoda za usne. Jedan je baza u formi olovke, što je interesantan proizvod sa kojim se do sada nisam susrela. A drugi je sjaj za usne, koliko shvatam, koji ima onaj efekat povećanja. Na kratko sam samo isprobala jer nisam mogla da se strpim, ali sigurno će biti zaseban post o ovome.


Ovo je jedan jako lep dodatak mojoj kolekciji i presrećna sam što imam priliku da isprobam sve to! :)


Da li ste probali nešto od ovih proizvoda i šta vam se najviše dopada?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

13 comments

  1. Divni noviteti, i ja pripremam jedan new in post :). Volela bih da uskoro čitam o rukavici za pranje četkica i bazi za usne pa se nadam da ćeš mi ispuniti želju :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takvi su omiljeni, čini mi se. :) Fotografija je takva da možeš da vidiš kako je mala, pa nije baš za pranje većih četkica, ali sam je isprobala i zadovoljna sam. :) I ja se nadam, potrudiću se. :)

      Delete
  2. Vidim da su svi počeli da se prijavljuju za Affiliate program sad :D Je l' močeš da mi kažeš nešto vise o tome?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno. Javljam ti se na fejsu sada. :)

      Delete
    2. I mene to isto zanima! Ako moze kopija poruke i kod mene u inbox. xD

      Delete
  3. Super noviteti! Sigma četkice su mi neko vrijeme na wish listi, ali nikako da ih kupim. Jesi li već probala četkice, kakvi su ti dojmovi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo sam ih danas isprobala. Koristiću ih još da bih stekla prave utiske, ali mi se čini da bi ova veća lako mogla zameniti moju omiljenu, RealTechniques expert face brush. :)
      I ja sam ih dugo merkala, verujem da ću ih kupiti još.

      Delete
  4. mixina krema je i meni odlicna, kada potrosim jos jednu mixinu sa crvenim cepom cu sigurno ponoviti kupnju ove narancaste. najbolja stvar kod nje je sto se tako brzo i lijepo upija, da koju god drugu drugu kremu sam probala isla mi na zivce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako se ne varam, viđala sam je kod tebe na blogu. Meni je baš odlična, i kao što kažeš, jako brzo upije i to je super. :)

      Delete
  5. Nista od ovih nisam probala, imam kopije sigma kistova sa ebaya i ok su mi, ali voljela bi i original probati. Ova rukavica za pranje djeluje jako korisno <3
    Hocu probati i ovaj Lorealov eyeliner jer patim na tuševe i crne olovke i uvijek trazim neki savrseni proizvod po tom pitanju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam ih juče samo jednom i super su. :) Da, rukavica je jako interesantna. :)
      A ja ti iskreno preporučujem ovaj lajner jer je meni ubedljivo najbolji. :)

      Delete
  6. Mene zanima ovaj Loreal Super Liner, nadam se da ćeš pisati o njemu.
    A za Sigma rukavicu - ista priča, htela sam da kupim ebelin jastuče ili brush egg da poručim, pa je ovo stiglo i sad razmišljam u kojoj boji uzeti full size ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam imala u planu, ali hoću, definitivno zaslužuje :)
      Da, da, baš se super pokazala, bar za ovu malu četkicu koju mogu da operem sa rukavicom. :D

      Delete