NIVEA Wasch-Emulsion

Ukoliko ste čitale neke od mojih prethodnih postova znate da imam veoma suvu kožu. A ukoliko i same imate takvu, znate da nije tako lako naći proizvod koji će vam u potpunosti odgovarati i prijati vašoj koži. Bar je to kod mene slučaj. Danas ću vam ukratko napisati svoje utiske o ovom proizvodu.
Nivea je generalno brend kome verujem već godinama. Ne znam koliko je popularan kod drugih, ali od malena, kada sam imala najvećih problema sa ekcemom i alergijama samo njihove proizvode sam mogla da koristim. I dan danas mi najviše odgovara ona čuvena krema u metalnoj kutijici. No, da se vratim na ovaj proizvod. Pokazala sam vam ga u OVOM postu. Čim sam videla ovo pakovanje nežno roze boje znala sam da je to nešto što bi trebalo da odgovara mojoj koži.


Na fotografiji možete videti da sam potrošila dovoljnu količinu proizvoda da bih stekla nekakav utisak. Prva stvar, a meni jedna od dosta bitnih, je ta da ovo predivno miriše. Ima onaj prepoznatljivi, a opet nekako prijatniji, Nivein miris. Dolazi u tubici od 150ml koja ima onaj poklopac na otvaranje, ne na zavrtanje, što je po meni uvek bolja opcija. Proizvod je, kao što sam rekla, namenjen suvoj i osetljivoj koži. Piše da temeljno čisti i pospešuje vlažnost, za lepu i zdravu kožu.


U sebi sadrži veoma sitne mrvice koje imaju ulogu veoma blagog pilinga, ako se ne varam. Pri nanošenju na kožu jako je nežna i kremasta struktura, mrvice se polako gube i nikako nisu grube, već skoro neosetne. Ovaj proizvod sam uvrstila u svoju noćnu rutinu pre spavanja. Nakon skidanja šminke i umivanja vodom, na vlažno lice nanosim ovu umivalicu (mogu li tako da je nazovem?) koju blago umasiram u kožu pa je onda vodom isperem. Predivno miriše kad se nanese na kožu i nakon čišćenja je lice jako nežno na dodir. Ne znam da sam sa nekim drugim proizvodom imala ovakav efekat. Nije bilo apsolutno nikakvog osećaja zatezanja kao ni isušivanja kože, već sasvim suprotno. Naravno, nakon ovoga sam nanosila kremu (iako mislim da bih mogla i bez nje, a to mi se skoro nikad ne dešava).


Na fotografiji ispod možete videti sastav ukoliko vam to nešto znači.


Već sam vam rekla da je veoma kremasta i prijatna, a evo i dve fotografije koje će vam bolje dočarati to.



Ja sam veoma zadovoljna ovim proizvodom i preporučila bih ga devojkama koje vode bitku sa suvom kožom. Tačnu cenu proizvoda ne znam, ali mislim da je negde između 400 i 600 dinara. Planiram da isprobam i ostale iz te Niveine ,,roze linije'' za suvu kožu.

Da li ste vi probale ovaj proizvod? Imate li neku preporuku za mene?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

12 comments

  1. Baš ću da vidim da nabavim ovo jer i ja imam suvu kožu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pravi nikakva čuda, ali meni baš odgovara jer retko nailazim na proizvod koji mi odgovara. :)

      Delete
  2. Probala sam i bila jako zadovoljna. Dobra stvar je što ne isušuje dodatano suhu kožu, a opet i umiruje osjetljivu kožu :)

    ReplyDelete
  3. Ove zime koža mi je postala jako suha iako prije nisam imala nikakvih problema. Niveine proizvode obožavam i ništa se ne može mjeriti s njima, to definitivno. Ovaj nisam probala, ali ću ga potražiti. Trenutno koristim Neutrogenine proizvode za lice i zadovoljna sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da Niveu mnoge ne vole, ali meni stvarno odgovara, kao što sam napisala, preosetljiva mi je koža i najmanje problema su mi izazivali njihovi proizvodi. :)
      Nadam se da će ti odgovarati ukoliko probaš. :) Čula sam da su hvaljeni, obratiću pažnju, hvala na preporuci. :)

      Delete
  4. Kupjem ga onda sigurno pošto mi je Bioten pri kraju a imam suvu kožu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti odgovarati. :)
      A ja sam planirala da probam Bioten :)

      Delete
  5. Super blog, trebam da probam ovo! <3

    Niveo sam uvijek voljela!

    Pozdrav iz Slovenije, se pratimo? :)

    ReplyDelete
  6. Nivea proizvodi su mi odlični! Super ti je blog! Nadam se da možeš posjetiti moj, tek sam nedavno počela pisati i svaki feedback iskusnije blogerije je dobrodošao i koristan :) Do sljedećeg čitanja :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ReplyDelete