New In #12 - Aura

Nedavno sam ostvarila saradnju sa domaćom firmom, Aurom i presrećna sam zbog toga. Dobila sam priliku da probam nekoliko njihovih lakova, dva završna sloja i najnovije acetone. Kako su mi utisci bili pozitivni našlo se tu još par sitnica, pa sam odlučila da sve sastavim u jedan mali post.




Sve što vidite na gornjoj fotografiji je došlo u paketu. Pisala sam postove o svakom proizvodu i ostaviću vam sve linkove ispod fotografija sa kratkim opisom svakog.


Jelly Top Coat - U postu o Soulmate laku sam pisala o ovom nadlaku. Potpuno je zamenio moj omiljeni Seche Vite jer daje laku podjednako savršen sjaj, a ne povlači lak, što je jako bitno.
Matte Top Coat - Odličan matirajući lak. Pogledajte u postu The New Black kako dobro izgleda baš preko crnog laka.


Soulmate - Lak koji sam prvi probala jer mi je boja delovala pomalo neobično. Prezadovoljna sam i misim da mi je na noktima bio više od nedelju dana.
Skinny Jeans - Definitivno omiljenik od svih. A ukoliko ste čitali post, spomenula sam na šta me asocira ovaj lak i očekujte veoma brzo jedan post sa nail art-om.
The New Black - Crni lak bih mogla da nosim 24 sata kada bih morala da biram samo jednu nijansu.
Purple Dream - Jedna lepa ljubičasta nijansa i interesantan šljokičavi lak Confetti Circus 
Red Midnight - Za sve ljubitelje tamnih braon, crvenih odnosno bordo lakova. Ovaj je idelan.
Rouge In Love - Najsavršenija formula crvenog laka od svih koje sam do sada imala priliku da probam.


Nail Polish Color Off Remover - Pakovanje postoji u dve veličine. Odstranjivač laka je fantastičan, ima jak, ali lep miris, ne isušuje mi zanoktice i cena je i više nego povoljna.


Pored lakova, sve više sam zainteresovana za šminku. S obzirom da sam bila jako zadovoljna kvalitetom svih Aura proizvoda koje sam do sada probala nekako su me privlačile njihove police. Prime ME! prajmer kao i Shine Killer Microfinish Powder sam dobila na poklon od Aure, koji je stigao sa kalendarom u vidu čestitke za 8. mart, što je predivan gest! Prvi utisci su sledeći - imam dosta suvu kožu, tako da ne prosijavam u toku dana i smatram da mi ovakav proizvod nije neophodan, ipak, svakodnevno ga koristim da 'setujem' korektor ispod očiju. Prajmer nisam isprobala dovoljno, ali ono što mogu da kažem je da je prijatan na licu, ne ističe suve delove. Što se maskare tiče, u pitanju je Volume verzija. Stekla sam dovoljno utisaka i ukoliko želite post o njoj, recite mi. I za kraj, definitivno favorit, Correct ME! U ovom postu vam neću ništa pisati o ovom proizvodu, već ću pripremiti zaseban post. To dovoljno govori koliko mi se dopada.

Koji su vaši omiljeni Aura proizvodi?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

18 comments

  1. Mat lak :D Njega trenutno samo imam od Aure i ja volim sve mat lakove :D Nekada sam koristila njhov roze skidač za lakove, sa ricinusovim uljem, čini mi se, i skidao je savršeno i nije mi isušivao nokte. Prajmer i shine killer su definitivno na listi, puderi i korektori su takođe, ali sa zadrškom jer mi trebaju svetle nijanse koje će i ostati svetle i neće biti teške mom licu niti stvoriti nove bubuljice, a da opet pokriju svakakve nedostatke na mom licu i da mi daju malo života u licu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ovaj, verujem da će ti se dopasti. :) Što se korektora tiče, evo ukratko, nema neku prejaku pokrivnu moć, bar ga ja nisam koristila u te svrhe, već da posvetlim deo ispod očiju, a za to je najsavršeniji! Jako je lagan, i ne skuplja se u pregibu. :)
      A ja takođe obožavam mat lak, samo mi ne padne često na pamet, ne znam zašto. :D
      Matirane šljokice su mi omiljene!

      Delete
  2. Matirajući lak ću morati probati. Vidjela sam da i China Glaze ima, a njih naručujem na ebay-u. Aurine proizvode nemam nigdje u blizini, nažalost. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i China Glaze, ali je dosta manja bočica ja mislim. Po kvalitetu su identični, po mom mišljenju. :) Baš šteta, odlične proizvode imaju.

      Delete
  3. Skinny jeans mi se mnogo svidja, moracu da ga uvrstim u svoju kolekciju :D A sto se tice koretkora, ja sam prezadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno! :D Drago mi je da delimo mišljenje. :) Ja ću nastaviti da ga kupujem dokle god se on bude proizvodio, to je sigurno. :D

      Delete
  4. Plavi lak mi se mnogo svidja. Jelly top coat sam nedavno kupila, treba tek da ga isprobam. :)

    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti se dopasti, odličan je! :) Pozdrav

      Delete
  5. Ja ne mogu da se odvojim od matirajućeg laka :D

    ReplyDelete
  6. Aura lakovi su vauu, savrsene nijanse :D

    ReplyDelete
  7. Ovaj plavi lak sam juce kupila po ko zna koji put. Toliko ih imam da retko koji potrosim pre nego sto se zgusne, ali ovaj plavi redovno trosim i iznova kupujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savršen je, stvarno. Toliko lepa nijansa, potpuno te razumem. :)

      Delete