BPS Owl Water Decals // NAILS

Bez obzira što sija sunce i što su temperature skoro pa letnje, ja sam bila raspoložena za jedan manikir koji bih mogla svrstati u kategoriju jesenjih. OVE prelepe Born Pretty Store nalepnice* mi već jako dugo stoje neisprobane i konačno je došao red na njih. Ukoliko ne znate kako se one nanose, veoma je jednostavno. Potrebno je odlepiti zaštitnu foliju, iseći željeni dizajn i ubaciti u vodu. Nakon 10-20 sekundi izvaditi i skinuti dizajn sa papira i naneti ga na nokat. U ovom manikiru sam koristila China Glaze White on White, Essie Summit of Style i Golden Rose #113, po dva sloja, kao i Aura Jelly Top Coat. Ukoliko vam se dopadaju ove vodene nalepnice, ili bilo koje druge, imate moju iskrenu preporuku jer su odlične! Na sajtu bornprettystore.com možete iskoristiti moj kupon kod KMAX31.










*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Nadam se da vam se dopada i hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

6 comments

  1. Sovica <3 Stikeri su baš odlični :) Lijepo si sve iskombinirala u jednu cjelinu. Sviđa mi se manikura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih baš volim. :) Drago mi je da ti se dopada, meni nekako baš sve lepo ide jedno uz drugo. :)

      Delete
  2. Sovice su preslatke, a sviđa mi se i kako si iih uklopila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da se i tebi svidja. :) A da, ja sam se nešto zakačila za te životinjice. :D

      Delete