Out of comfort zone // Sigma Shout // MAKEUP

U poslednjem postu o novitetima (OVDE) ste mogli da vidite da mi je stigao još jedan Sigma paketić! U njemu se, pored četkice za šminkanje i rukavice za pranje četkica našla i ova senka*. Razlog zbog kog sam je uzela jeste taj što sam htela dobru, kvalitetnu senku, koja će biti jako pigmentovana. U glavi sam zamislila kako look treba da izgleda i odlučila da probam upravo ovu žutu senku. Jer kako ne verovati Camili kad stalno koristi Sigma proizvode?
Koliko je senka pigmentovana, možete videti na fotografiji. Ja sam jako zadovoljna kvalitetom, kao i pakovanjem, koje je jednostavno, ali sadrži veliku količinu proizvoda, pogotovo za boju kao što je ova. Naziv nijanse je Shout, a možete je pronaći na njihovom sajtu, kao i cenu, i druge nijanse koje su u ponudi.






Ono što sam ja zamislila je možda i najjednostavniji look koji možete da izvedete. Senka na kapku, u unutrašnjim oglovima očiju kao i malo ispod oka. Ajlajner i maskara kao neizostavni deo. A na sve ovo potpuno neutralne usne, bez rumenila, odeca recimo potpuno crna i to je sve. Jer je ova boja dovoljno upadljiva sama po sebi da vam ništa drugo nije potrebno. Iskreno, meni se dopalo više nego što sam očekivala, i iako u nazivu piše ''Out of comfort zone'', čini mi se da će ovo biti makeup look koji ću nositi češće.







Korišćeni proizvodi:
Essence Brow Designer - Blonde
NYX Jumbo Pencil - Milk
Sigma Eyeshadow - Shout
L'oreal Super Liner Gel Intenza (uskoro sledi recenzija)
Rimmel Scandaleyes Xtreme maskara

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Recite mi kako vam se dopada i da li biste nosile ovako nešto? :)
Hvala na izdvojenom vremenu!

Share:

32 comments

  1. Prekrasno. <3 Kakve oči imaaš, prelijepo. Previše mi se dopada kako izgleda na tebi. :)

    ReplyDelete
  2. Prelijepe oči i obrve imaš :) Sviđa mi se kako ti pristaje, mada nije nešto što bih ja nosila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno!! :) Iskreno, više sam bila radoznala kako će to izgledati, nego što sam očekivala da će mi se zaista dopasti. :D A ipak mi je jako zanimljivo. :)

      Delete
  3. Baš je super i nosivo. Slažem se sa prethodnim komentarom imaš predivne obrve i okice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam očekivala da će zapravo biti tako nosivo, jer sve što sam u poslednje vreme nosila bili su neutralni tonovi. Hvala ti puno! :)

      Delete
  4. Predivno... :) Inače ne nosim žute nijanse. Sjenilo je stvarno pigmentirano. Ja kao sjenilo koristim i rumenilo koje sam dobila u Sigma paketu i prekrasno je! Ne koristim rumenilo kao rumenilo jer nije rozo, nego je prekrasna neutralna, jako pigmentirana nijansa, a takve nijanse najčešće koristim.
    P.S. Super si nanijela tuš, da bar da i ja znam tako. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Ivana! :) Meni je žuta omiljena boja, ali je ovo prva žuta senka odnosno komad šminke koji imam. :) A rumenilo se meni dopalo čak i kao rumenilo, iako ih inače ne volim baš, ta boja mi odgovara. :)
      I hvala ti još jednom. :) Veruj mi da je bilo mučenje prvi put naneti gel lajner, ali valjda vremenom učim. :D

      Delete
  5. Iskreno da nisam vidjela kod tebe slike, ne znam da bih ikada kupila ovu boju, ali mnogo mnogo mi se dopada kako to izgleda na tvojim ocima :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da sam ja onako 'na bum' odlučila da probam i izgleda da se nisam prevarila. :)
      Hvala ti puno!! :) :*

      Delete
  6. Divno si pokazala kako su I drečave boje jako nosive. Mene oduševljava koliko predivno ova boja stoji tvom tenu, pravi ulov rekla bih!

    ReplyDelete
  7. Divno si pokazala kako su I drečave boje jako nosive. Mene oduševljava koliko predivno ova boja stoji tvom tenu, pravi ulov rekla bih!

    ReplyDelete
  8. Mnogo mi se sviđa. Ovo je tako jednostavno, a veoma upečatljivo i divno ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam još neke ideje u glavi ali sam odlučila da probam prvo ovu najjednostavniju. Hvala ti puno Vedrana, jako mi je drago da se i tebi dopada. :)

      Delete
  9. Odlično ti stoji. :)
    Meni ne bi isla uz moj svetao ten i plave oči, ali za tamnije je idealna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :)
      Tebe vrlo lako mogu da zamislim sa onom prelepom NYX ljubičastom senkom o kojoj je Marija pisala, čini mi se. :)

      Delete
  10. Tako jednostavno, a tako lijepo :)

    ReplyDelete
  11. Strava je, Kaćo!! I slike su odlične!

    ReplyDelete
  12. Prelepo izgleda, odlicno ti stoji. Svaka cast! :D

    ReplyDelete
  13. Konacno da neko zeli da koristi zute senke, a i da ume da ih dozirano nosi!
    Poz, Jelena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne zna dok ne probaš, zar ne?
      Hvala ti Jelena, uzvraćam pozdrave. :)

      Delete
  14. Vau :D Nijansa ti odlično stoji...da li bih ja nosila tu boju?-ne bih, nije moj đir...btw, oči i obrve 5+ :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      I ja sam mislila da nije baš za mene. :D I hvala još jednom. :)

      Delete
  15. Ova boja je prelijepa!! Već dugo vremena pokusavam naci savrsenu zutu sjenu i mislim da si ju ti nasla! Samo se bojim da mi na zelene oci ne bi stojala tako fino kao tebi :( PS slike su ti super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Činila mi se kao da bi mogla da bude idealna žuta, i jeste! :)
      Hvala ti puno :)

      Delete