IBD Air Dry Topcoat // REVIEW

Pre par nedelja mi je bilo neophodno par proizvoda iz Alexandar Cosmetics-a, pa sam odlučila da mi je najlakše da poručim preko njihovog sajta. U paketu se našao ovaj Topcoat koji je bio na sniženju, a kako mi moj omiljeni Jelly nestaje polako, odlučila sam da ovom dam šansu.
Da li mi se dopao i šta mislim o njemu, pogledajte u nastavku ovog posta.




Ovaj nadlak dolazi u bočici od 14ml. Blago je obojen, nije potpuno providan. Na njemu piše da brzo suši lak, daje visok sjaj i ne žuti nokte i da se suši 3 do 5 minuta. U pitanju je američka firma gde je ovaj lak i proizveden.

Sastav: Alcohol Denat., Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Cellulose Acetate Butyrate, Acrylates Copolymer, Violet 2 (Cl 60725).


Zanimljivosti i prvi utisci

Ovaj nadlak sam prvi put isprobala kada sam lakirala China Glaze Westside Warrior. Ono što mi se učinilo jeste da je ovaj lak mrvicu tamniji na noktima neko u bočici, a da je po nanošenju ovog nadlaka malo posvetleo (približno boju u bočici).
Još jedna zanimljiva činjenica jeste da ovaj nadlak ostavlja tragove četkice. Bar u slučaju prvog testiranja, na nokatnoj površini sam mogla videti sitne linijice. Zanimljivo mi je to da fotoaparat uhvati svaku dlaku na licu koju ja ne vidim i svaku zanokticu koju nemam, ali nije uspeo da uhvati ove linijice o kojima pričam.

Kasnije sam ovaj lak testirala preko China Glaze Ruby Pumps. Možda su vam poznati moji manikiri na kojima se vidi kako je šivena moja jastučnica. :D E pa često se dešava da legnem u krevet pre nego što mi se lak na noktima 100% osuši i probudim se sa teksturom na njima. To najčešće sredim sa dobrim nadlakom, posle čijeg nanošenja se nokatna površina potpuno izravna. Ovaj nadlak je taj problem rešio.

Prošao je još jedan test, a to su akrilne boje. Na noktima sam imala nešto iscrtano crnom akrilnom bojom i nije ni najmanje razmazao dizajn.


Ovaj nadlak zaista daje visok sjaj, rekla bih da ima neku plastičnu završnicu. 4/5
Ukoliko imate manje nepravilnosti u vidu otiska prsta, ovaj nadlak će taj problem rešiti. 5/5
S obzirom da sam ga jako malo koristila do sada ne znam kako će se situacija dalje odvijati i da li će se nadlak obojiti, ali dok ga nanosite preko baznog laka, na četkici ostaje boja.
Brzina sušenja nije baš najbolja. Ako ga poredim sa Seche Vite-om kome bih dala ocenu 5, i Aura Jelly nadlakom koji recimo ima 4,5 ovaj bi ipak dobio ocenu 3,5 do 4. Osetna je razlika između ovog nadlaka, i pomenuta dva.
Lak zaista duže ostaje na noktima korišćenjem ovog nadlaka.

*A pošto vidim da je to tema o kojoj mnogi nisu dovoljno dobro informisani daću sebi za pravo da napišem jedan post o mom mišljenju i savetima kog možete uskoro očekivati.

To bi bilo sve o ovom nadlaku. Njega možete pronaći OVDE po trenutnoj akcijskoj ceni od 280 dinara. Da li ima moju preporuku? Pa... od sva tri pomenuta njega ne bih prvog kupila. Ukoliko negde vidite Aura Jelly nadlak, kupite sve zalihe koje vidite. A ako ga nema nigde, moći će i ovaj da prođe.

To bi bilo sve, hvala vam! :)

Share:

10 comments

  1. Taman pronadjemo savresen nadlak i on prestane da se prodaje ili proizvodi. :( Ja sam jedna od ljubiteljki Jelly-ja i ne mogu da prezalim sto ga vise nema. Meni se kod ovog nadlaka ne dopada sto nije bezbojan. Sumnjam da ne menja boju veoma svetlim lakovima. Probala bih ga svakako da vidim kakav je. :D Za sad je Poshe kod mene No.1. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel mi veruješ da sam ga videla pre neki dan u lokalnoj parfimeriji i samo se nadam da je još uvek tamo, jer planiram da ga kupim. (Mislim na Jelly) :D
      Testiraću ga još kod drugih nijansi, nije ovo dovoljno za detaljniju recenziju, ali ću je kasnije dopuniti. :)
      E da, moram njega da probam! :)

      Delete
  2. Ja recimo nisam probala čuvei Jelly, sram me bilo :)
    Idealan nadlak bi mi bio SV kada se ne bi stvrdnjavao na polovini bočice mada mi je Evelin top coat za sada odlična zamena. Meni je bitno da mi se lak brzo osuši i što duže traje a to imam sa njim. Htela sam da probam i ovaj tvoj ali se sada premišljam i verovatno neću :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ga slučajno negde vidiš, obavezno probaj Jelly. :)
      Da, da, SV je stvarno odličan, ali je istina to što kažeš, i još nešto što meni kod njega smeta je što mi povlači lak, i onda bazni ne mogu da mažem skroz do zanoktica. Iskreno, kada je brzina sušenja u pitanju, nije baš najbolji. :)

      Delete
  3. Ja koristim IBD top coat i nemam nikakve zamerke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda što sam probala bolje za moje potrebe pa ovim nisam oduševljena. Ne znam :) Ali drago mi je da tebi odgovara.

      Delete
    2. Ne mislim na ovaj ibd,nego sacrnim cepom,ne znam kako bih objasnila,steta sto ne mohu sliku da ubacim :-\

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Mislim da znam na koji misliš. :) Možda probam i taj.

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete