Žuto - SpongeBob Nails // MATCHING MANICURES

Da ne poverujete, ali ja sam i dalje redovna sa ovim postovima. :D Ovaj put nisam varala nego sam zaista juče šarala po noktima ne bi li nastao ovaj post. Žuta je inače moja omiljena boja, ali nešto nisam imala inspiraciju i nisam znala šta bih uradila, a sa druge strane sam imala želju da upotrebim akrilne boje, pa je tako izbor pao na crtanje čuvenog Sunđer Boba. :D
Dečko je ovaj nail art proglasio kao najbolje, nakon Van Goga! :)

Na tri nokta sam nanela Flormar Snow White, na dva China Glaze Lemon Fizz, sve ostalo je iscrtano akrilnim bojama. Preko svega sam nanela IBD Air Dry Topcoat. Nadam se da vam se dopada!








Ne propustite da pogledate šta su ostale blogerke uradile ove nedelje:


Share:

34 comments

  1. Preslatko je <3
    I noktići su ti divni :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo sam promenila oblik, i meni se baš dopadaju. :)
      Hvala ti puno!! :) Baš mi je drago. <3

      Delete
  2. aaa predobro si ih nacrtala, svaka čast :)

    ReplyDelete
  3. Odlično si nacrtala, baš mi se sviđa :D Meni su nekako prva asocijacija na žutu boju bili Minionsi, ali sam odustala od toga :D Super je manikir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su oni pali na pamet, ali nekako mi je Sundjer Bob bio više blizak haha :D Hvala ti puno. :)

      Delete
  4. Aaaa baš super izgleda, stvarno si si dala truda!!!
    Super mi je vidjeti da netko ipak voli žutu boju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!! :) Stvarno sam uživala crtkajući. :D
      Omiljena mi je boja ovako, a na noktima mi je baš interesantna. :)

      Delete
  5. Ne volim Sunđer Boba, ali ti skidam kapu na ovoj izvedbi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Vedrana puno! :) Jako mi je drago što to čitam.

      Delete
  6. Obožavam da čitam tvoj blog i ovakve postove. Noktići su predivni, svaka ti čast na crtanju! :D

    ReplyDelete
  7. Predobro si nacrtala,odlicno je. Ja sam prije obozavala sarati po noktima ali sad samo jednobojno nalakiram.

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :) Meni se u jednom momentu zagubila želja za šaranjem, ali evo je opet. :)

      Delete
  8. ajeeeeeee, svaka čast, ovo savršeno izgleda <3

    ReplyDelete
  9. GENIJALNO! Dan mi je ulepšan ovim noktima, mnogo volim Sunđer Boba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni tvojim komentarom! :D Hvala ti puno! <3

      Delete
  10. Što je blesav! :D Odlično si ga nacrtala.

    ReplyDelete
  11. Preslatko :D
    Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

    ReplyDelete
  12. Svaka čast na ovom crtanju, odlično i predivan oblik noktiju imaš. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. I meni je ovo najlepši oblik do sada. :)

      Delete
  13. Kako si samo lepo nacrtala, svaka čast. :)

    ReplyDelete