This or That tag

Jedan random post za večeras :)


MAKEUP

Blush or Bronzer - Bronzer definitivno, nisam neki ljubitelj rumenila.
Lip Gloss or Lipstick - Preferiram karmine i generalno ih imam više nego sjajeva.
Eye liner of Mascara - Maskara definitivno, iako skoro svaki put kada se šminkam imam lajner.
Foundation or Concealer - Ukoliko imam dva minuta da se ,,našminkam'' izabraću korektor.
Neutral or Color eye shadow - Ne eksperimentišem mnogo, tako da ipak prirodnije boje.
Pressed or Loose eyeshadows - Presovane su mi draže.
Brushes or Sponges - Bolje se snalazim sa četkicama.





NAILS

OPI or China Glaze - Draži su mi China Glaze lakovi iako su OPI daleko kvalitetniji.
Long or Short - Ako nije too long onda biram duge.
Acrylic or Natural - Biram prirodne, naravno. Ali ukoliko su izrazito ružni, gel može da izgleda okej, verujte mi.
Brights or Darks - Draži su mi tamniji lakovi, a crni možda čak i omiljeni.
Flower or No flower - Ne znam šta konkretno predstavlja ovo ,,flower'' u pitanju. Ali volim nail art, šljokice i drugo ukrašavanje noktiju ukoliko je u nekim granicama pristojnog izgleda (bez trodimenzionalnih ukrasa koji daleko premašuju veličinu nokta).





BODY


Parfume or Body splash - Nisam preterani ljubitelj ni jednih ni drugih. Ipak imam više parfema i češće ih koristim.
Lotion or Body butter - Izgleda da imam alergiju na sve losione za telo jer još uvek nisam pronašla odgovarajući, tako da bitam puter.
Body wash or Soap - Sapunom isključivo perem ruke, nikada ih ne upotrebljavam prilikom tuširanja.
Lush or Other bath company - Nikada nisam razumela pomamu za Lush-om. Šta sam propustila?







FASHION

Jeans or Sweatpants - U farmerkama sam skoro uvel, ali obožavam trenerke.
Long sleeve or Short - Dugi su mi uvek lepši. Još kad ih haljina ima. ♥
Dresses or Skirt - Verujem da me 95% ljudi koji me znaju nikada nisu videli u suknji. Letnje haljinice su mi okej.
Stripes or Plaid - Možda ipak karirano. Mada volim i pruge.
Flip flops or Sandals - Sandale.
Scarves od Hats - Mnogo više volim šalove svih vrsta, materijala i oblika.
Studs or Dangly Earrings - Obožavam prelepe velike minđuše ali biram Studs jer to najčešće nosim.
Necklaces or Bracelets - Narukvica imam više i češće ih nosim ako pričamo o onim ,,fashion''. Inače uvek imam zlatni/srebrni lanac oko vrata.
Heels or Flats - Ako je Flats ravna obuća onda biram to. Ukoliko su baletanke - NIKAKO NIKADA. Inače jako volim štikle.
Cowboy boots or Riding boots - Riding boots, definitivno. I u potrazi sam za nekim lepim parom. :)
Jacket or Hoodie - Ne mogu da se odlučim. Nikako. Obožavam jaknice, imam ih mnogo. Ali sam stalno u duksu.
Forever 21 or Charlotte Russe - Zara?
Abercrombie or Hollister - Opet, Zara?

HAIR

Curly or Straight - Imam prirodno loknastu kosu. Ne umem sama lepo da je ispravim bez upotrebe pegle, a nju ne volim uopšte. Inače mislim da je loknasta kosa uvek lepša. :)
Bun or Ponytail - Punđu češće nosim jer ne volim loknasti rep. :D Ako je ravna kosa u pitanju onda svakako visoki rep!
Bobby pins or Butterfly clips - Ukosnice.
Hair spray or Gel - Gel nikada nisam koristila, sprej retko kad. Neka bude sprej.
Long or Short - Divim se devojkama kojima fantastično stoji kratka kosa, ali ja mnogo više volim dugačku. :)
Light or Dark - Glasam za brinete!
Side swept bangs or Full bangs - Šiške na stranu. Opet, kad je ravna kosa u pitanju.
Up or Down - Spuštena



RANDOM

Rain od Shine - Ne podnosim kišu.
Summer od Winter - Zima mi je lepa samo na fotografiji.
Fall or Spring - Proleće mi je omiljeno godišnje doba.
Chocolate or Vanilla - Ukus čokolada, miris vanila.
East Coast or West Coast - Jedna sam od onih što ne vole Ameriku.











*sve fotografije su preuzete sa interneta (http://weheartit.com/)



Share:

10 comments

  1. Zima mi je lepa samo na fotografiji. - hahah točno to :D

    ReplyDelete
  2. Ovo je zabavno skroz. :D Na pola kozmetickih pitalica bih odgovorila potpuno suprotno. :D Inace ja volim Forever 21. Skroz su ok. Imam par stvari koje sam kupila u Francuskoj i dobrog su kvaliteta. ;) Nisam neki ljubitelj Zare i mislim da je precenjena.:D Imam cini mi se 9 Opi-ja raznih finisa i ne bih mogla da kazem da su kvalitetniji od China Glaze isto kao ni Zoya a ni Essie. Inace i mene retko mozes videti van farmerki. Baletanke nosim jer nemam bolji izbor leti. Inace mislim da je to najneudobnija obuca koja postoji (smrt za stopala). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim ponekad da čitam ili pišem ovakve razbibrige. :D Protiv Forever21 nemam ništa, ostali su mi manje poznati, ali mi se čini da baš ništa njihovo nemam, pa kao ajde Zara. Inače nju jako volim jer se mogu naći i jako kvalitetni komadi vredni tog novca, a da ima precenjenih stvari, to svakako. :) Što se lakova tiče, sudeći po ovome što ja imam, meni su se formule i pigmentacija OPI lakova više dopala (imam ja mislim 5 komada) jer CG imam baš dosta, pa ima svakakvih. Možda sam potrefila dobre lakove. :) (Zoya imam samo 3 :( ) A Essie Romper Room lošija formula od 90% lakova koje imam. :D Ja se jako trudim da budem ženstvenija, počinjem suknjice da kupujem. :D Leti patike, ili sandalice nekakve, japanke, baletanke nikako, smejem se svom odrazu u ogledalo kad ih obujem. :D I slažem se.

      Delete
  3. Jako zabavan post, u dosta stvari izabrali bismo isto :D

    ReplyDelete