Kako da iskoristite kozmetiku maksimalno?

Da li znate koliko novca izdvajate za kozmetiku? A da li ste nekada primetili koliko proizvoda ostane u tubi i originalnom pakovanju do kojeg je nešto teže doći? Ja lično nisam ljubitelj tuba na kojima moram da upotrebim svu svoju snagu kako bih istitsnula poslednje kapi proizvoda, a verujte  mi, te ''poslednje kapi'' su zapravo pozamašna količina koja će vam biti dovoljna za još nekoliko upotreba. U ovom postu ću vam pokazati kako ja to činim, a ukoliko vas zanima koliko to proizvoda ima kojeg redovno bacate, iznenadićete se.


Šta vam je potrebno:

_ proizvodi koji su pri kraju
_ makaze
_ kašika ili neki drugi alat
_ prazne ambalaže



Posebno objašnjenje nije potrebno, jasno je šta sam uradila. Potrebno je biti malo oprezniji sa makazama, a i ceo proces može biti pomalo neuredan. Ono što ja predlažem jesu staklene ili plastične ambalaže koje sam ja upotrebila. Iz njih je mnogo lakše iskoristiti sav proizvod, pogotovo ukoliko je u pitanju (BB) krema koju sam ja koristila. Ovakve vrste ambalaža su izrazito jeftine, a dovoljno kvalitetne da ih možete koristiti više puta i moje možete pronaći OVDE i OVDE. Imate sve preporuke za naručivanje, jer je paket bezbedno i lepo upakovan stigao u roku od 7 dana.





Da li vam je sada jasnije koliko proizvoda bacate? ;) Nije mi bilo potrebno mnogo vremena i truda da ''prepakujem'' te planiram ovo da praktikujem ubuduće.


*ovaj post je urađen u saradnji sa All In Packaging


Share:

11 comments

  1. Odličan post i jako koristan! :)♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dobra cuvaj dzabe baci imam ostalo zasta eto koristis prazna bocica kutija neko stavi cuvanje imam produzeni namazi krema i dr :) ja isto ko ima neko lak za nokte sve potrosi nemoze malo stavi mini lak za nokte imam dosta namazi lak za nokte i dr isto znas cuvaj ☺

    ReplyDelete
  3. Super ideja da napišeš ovakav post. Nekada sam se mami smejala kada na ovaj način koristi kremu za ruke koja je pri kraju. Ali, kasnije kada sam počela da kupujem kozmetiku iz svog džepa u potpunosti je razumem zašto to radi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mene iskreno nervira ono poslednje istiskivanje, a zaista ostane dosta proizvoda. Hvala ti. :)

      Delete
  4. Mene uvek smara da se zezam s ovim, pa dosta bacim. Ali dobra je fora i treba to raditi, jer su ambalaže katastrofa i mnogo proizvoda ostane i baci se.

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene, ali me još više smara da cedim one poslednje kapi, a nemam novo pakovanje npr. :)

      Delete