Essence noviteti - prvi utisci i recenzija + VIDEO

Ne pravim često postove u kojima pričam o prvim utiscima, ali kako sam jedva čekala da sa vama podelim novitete od brenda Essence koji su mi stigli na kućnu adresu, evo posta i nekih kraćih recenzija, a video sa isprobavanjem ovih proizvoda vas čeka na kraju posta.


Ono što se našlo u mom paketiću su 10 različitih proizvoda, a to su prazna paletica sa četiri mesta za senke, kao i četiri različite senke, maskara koja nosi naziv Volume stylist, lak za nokte, sjaj za usne, kamuflažni konsiler, kao i bronzer.


Sjaj je potpuno drugačiji od onoga na šta smo navikli! Posle toliko mat tečnih ruževa, ovaj pruža totalno drugačiji izgled. Pripada The Bolds kolekciji i nosi naziv Shine Shine Shine. Završnica je okarakterisana kao - wet look. I kao što i proizvođač kaže, izgled na usnama da potpuno vlažan. Rok trajanja je 12 meseci, sjaj sadrži 5ml. Takođe, navode ''cushion feel on the lips - non sticky'' sa čim se u potpunosti slažem. Ono što mi se uopšte ne dopada jeste sladak ukus koji ovaj sjaj ima. Nijansa je - 12 runway, your way. Kod nas je dostupno 11 različitih nijansi i cena je 269 dinara.



Kako sam u videu pričala, naziv ovog proizvoda me je pomalo zbunio. Pun naziv je - Luminous matt bronzing powder lighter skin. Sve ovo mi je potpuno kontradiktorno. Ono što mogu da kažem jeste to da ima 9g, da je rok trajanja 24 meseca i da je nijansa koju ja imam 01 sunshine. To je jedina dostupna nijansa kod nas. Kao bronzer mi previše sija za moj ukus, kao hajlajter ga je moguće koristiti, ali samo središnji deo, i to ukoliko nemate baš izrazito svetao ten. Proizvod se dosta trusi, ali za ovakav tip je to donekle očekivano. Ono za šta ću ga još probati jeste kao rumenilo, i to na predlog Vere. Cena je 409 dinara.



Maskara je dosta velika, sadrži 12ml, a rok trajanja je 6 meseci. U pitanju je Volume stylist 18h kolekcija, a moja je lash extension verzija, koja navodi da ima ''lengthening fibers''. Da počnem od početka - volumen definitivno daje, da li traje 18 časova, verujem da da, ali nisam toliko testirala. Nisam primetila da mi se trusi ispod očiju, kao ni da je maskara bila previše vlažna, s obzirom da je nova. Kada je u pitanju deo sa vlaknima za produžavanje trepavica, taj deo ne mogu da potvrdim. Iskreno nisam videla da maskara sadrži vlakna, a na dužini mi nije dala. Međutim ono što sam primetila jeste da je jako lepo definisala moje trepavice, da je dala  na volumenu, i da ih je lepo uvila. Inače ne primećujem da mi maskare uvijaju trepavice. U ovoj kolekciji postoje dve različite maskare i cena je 409 dinara.




Camouflage full coverage concealer je proizvod u koji sam najmanje verovala. Prosto zato što do sada nisam koristila pudere, korektore ili druge tečne proizvode za lice od ovog brenda. Druga stvar koja me brinula jeste nijansa, koja mi je delovala ekstremno svetlo za moj ten. Prilikom prvog korišćenja je sve ovo potpuno zaboravljeno. Prvo, nijansa uopšte nije svetla za moj ten, i proizvod se jako lepo blenda, a najbolje možete videti u videu o čemu vam pričam. Inače je naziv nijanse 05 ivory i kod nas se može pronaći u dve nijanse. Takođe me pozitivno iznenadilo to što je savršeno odgovaralo mojoj suvoj koži. Cena je 339 dinara.


Lak za nokte još uvek nisam isprobala, ali mogu da kažem da pripada liniji Glow & Care i da sadrži kukui ulje. Ima 8ml a rok trajanja je 36 meseci. Nijansa koju ja imam je 06 berry caring, a ukupno postoje četiri nijanse. Cena je 239 dinara.


Poslednje što vam predstavljam su paletica i četiri senke. Paletica se kupuje posebno, prazna, i ima mesta za četiri senke. Na sebi nosi naziv My must haves palette. Jako lako se koristi, praktična je i kvalitetno urađena, daklel pogodna za putovanje. Cena je 199 dinara. Senke koje sam ja dobila nose sledeće nazive - 18 black as a berry, 12 want a mint?, 08 peach-party! i 05 cotton candy. Senke sadrže 1,7g i mogu se koristiti u roku od 18 meseci. Postoji ukupno 20 nijansi i cena jedne je 199 dinara. Detaljnije o senkama moete čuti u videu, a ovde ću samo napisati da sam oduševljena!








Video možete gledati na ovom LINK-u.





Da li ste vi nešto probale ili planirate? Pišite mi utiske.

Share:

10 comments

  1. Moram probati senkice i ovaj bronzer, baš me privlače proizvodi koji licu daju sjaj. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Imam korektor i ocarana sam njime! Senke zelim da probam, sigurno cu napraviti rozikasti ton palete :D <3

    Fashion Lover

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da delimo mišljenje. :) To bi bilo jako zanimljivo. :)

      Delete
  3. I meni je nedavno stigao sličan paket sa essence novitetima. Svi proizvodi su odlični. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  4. Super ste ali videli sam kod Lilly srogerie police bas slatka senke (y)

    ReplyDelete
  5. Probala sam sjaj I veoma mi se dopada :)

    sonyasabo.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se tebi dopao više nego meni. :)

      Delete