Farmasi Deep Look Eyeliner

Lajneri su nešto bez čega (najčešće) ne napuštam kuću. Pod tim mislim naravno na slučajeve kada se šminkam. Retko koji mejkap će proći bez lajnera na očima. Kako sam do sada isprobala zaista mnoge proizvode, u raznim oblicima, verujem da sam kompetentna da ih ocenim. U mojoj kolekciji Farmasi proizvoda se našao jedan tečni ajner, koji ne sadrži mnogo informacija, i iskreno, ne deluje obećavajuće na osnovu pakovanja. Šta pod time mislim? Na crnom, sjajnom, plastičnom pakovanju je ispisano ime brenda, dok na nalepnici ima još po koja informaciija poput sastava, toga da sadrži 5g kao i da je preporučeno iskoristiti ga u roku od 12 meseci. Nijansa je 01 Deep Look a koje još postoje, ne znam.




Na prvo korišćenje me ovaj lajner oduševljava! I to odmah mogu da kažem, bez premišljanja. Izuzetno se lako radi sa njim, i iako mislim da su tečni lajneri nešto teži za početnike, verujem da bi ovaj bio odličan. Ne znam šta je to tako drugačije kod njega, ali sam izvukla preciznu liniju na oba kapka bez problema. Ono što mi je bilo dobro jeste da se četkica ne suši, odnosno da kada je jednom izvučete iz pakovanja možete izvući celu liniju, bez popravljanja i dodavanja proizvoda. Završnica je polumat, i tokom celog dana mi se nije skidao sa kapka, do momenta dok nisam slučajno protrljala oko. Taj deo nije ''preživeo''.




Konačni utisak? Nisam oduševljena pakovanjem, to sam već rekla, ali je proizvod unuta daleko bolji od mojih očekivanja. Svakako imate moju preporuku! Ukoliko želite da poručite nešto od Farmasi kozmetike, možete to učiniti ovde.


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.


*PR proizvod



Da li vi volite eyeliner? Kakvim proizvodom ga vi nanosite?

Share:

6 comments

  1. Farmasi jako vrh i ja imam Farmasi CCkrema ruz Ajlajner skoljice nijasi braon sjajna za ruz lak za nokte (y) ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da voliš njihove proizvode, i meni su se mnogi pokazali kao odlični. :)

      Delete
  2. Možeš li mi samo napisati da li je tvrdi ili meki kist? Ne znam koji bih naručila, imaju dva u ponudi. Imam dosta Farmasi proizvoda i zadovoljna sam njima :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meki je u pitanju. :) Tj nisam probala nijedan drugi lajner, ali je u pitanju ona savitljiva četkica. Ukoliko imaš neku preporuku za mene, zanima me. :)

      Delete
    2. Parfemi Scandal i Signature, BB krema, micelarna voda (sve nabrojano je na sniženju ovaj mjesec), VFX Pro puder, mineralna voda u spreju... :-)

      Delete