Greek Goddess - Nail Stamping

S obzirom da sam konačno naučila da pečatiram, i da mi je to trenutno najomiljenija nail art tehnika, sa sajta Born Pretty Store sam dobila još jednu pločicu* na testiranje. Proizvođač je Ya Qin An i ovo je prvi put da se susrećem sa proizvodom ove marke. Nisam znala kakav kvalitet da očekujem, s obzirom da se pločice koje baš Born Pretty pravi fenomenalne.


Za prvo testiranje odabrala sam motiv venca od lišća, a prva asocijacija mi je bila tipični ''kostim'' grčke boginje, te sam se tako odlučila za ove boje. Koristila sam Golden Rose Ice Chic lak u nijansi 03, Trend it up, dm-ova marka lakova, u nijansi 040 (inače predivan teksturni nude lak sa zlatnim šimerom), dok sam pečatirala sam Born Pretty zlatnim pečatnim lakom u nijansi 1. Alat koji mi je poslužio za pečatiranje je takođe Clear Jelly pečat i plastični grebač. Ceo manikir sam premazala Aurinim Jelly nadlakom


Što se pločice tiče, motivi su dobro urezani, svaki se lepo preslikao i generalno sam zadovoljna kvalitetom. Ono što bih preporučila jeste da pločicu očistite nakon svaka dva nanošenja laka. Ubuduće će sigurno biti još manikira urađenih uz pomoć ove pločice, a za sada mi recite da li vam se ovaj dopada?








Nadam se da vam se ovaj manikir dopada, a ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju



Share:

4 comments

  1. Imala sam opsesiju sa noktima prije neke dvije godine i sjećam se koliko sam bila uzbuđena kada je essence dobio te pločice mislim da ih još imam zgurane u nekoj ladici. Skroz sam zaboravila koliko slatko izgleda, možda ih danas pokušam izvuć i isprobati tu tehniku opet.

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam opsesiju jako dugo, i mada sam se zasitila u poslednje vreme, verujem da mi se ljubav prema Nail Art-u vraća. :D Taj essence set imam i ja i iskreno, užasan mi je. Ni sada kada sam mnogo veštija u pečatiranju ne umem lepo da izvedem sa njim ništa. Ali svakako, ako probaš, mnogo me zanima kako je ispalo, javi mi. :)

      Delete
  2. Odlično si uklopila nijanse pogotovo što si vence mazala zlatnom nijansom. Ja sam oduševljena bp kvalitetom pločica.
    Oprošlog leta do sada sam već kupila nekih 20 pločica, i polako mi postaje dosadno pa sad pauziram od pečatiranja, na leto će opet krenuti pečatiranje čekam da mi stignu neke sa morskim motivima :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Meni se baš uklapalo lepo jedno sa drugim. :)
      Uh, znam da si se navukla, i moram reći da mi je drago zbog toga. :D
      I ja sam se malo zasitila i dugo nisam ništa ni lakirala ni šarala po noktima, ali sam se malo uželela. Radujem se za tebe! :)

      Delete