Idealan svakodnevni proizvod? - Golden Rose Eyebrow Styling Kit

I opet, kod mene na blogu tako popularna tema - obrve. Nepotrebno je napominjati koliko su meni one važne, i koliko vodim računa o njima. U jednom od prethodnih postova sam pisala o tome kako ih ja održavam, i od tada se nije mnogo promenilo do raznovrsnosti proizvoda koje sam testirala. Do sada sam vam pisala o mnogima, a sve postove na temu obrva možete pronaći - ovde. U današnjem pišem o stajling ''kit-u'', novitetu u Golden Rose ponudi i ovo je prvi set koji testiram. U nastavku čitajte utiske i pogledajte kako obrve izgledaju. Da li je ovo možda novo otkriće i idealan svakodnevni proizvod?


Paleta je manjih, idealnih dimenzija, od čvrste mat plastike, sa logoom na prednjoj strani. Mnogima možda nebitan podatak, ali cenim kada je pakovanje proizvoda kvalitetno koliko i sam proizvod te ovim putem pohvale idu na račun Golden Rose-a. Vosak sadrži 1,7g, dok dve senke imaju po 2,5g. Preporučeno je da se potroši u roku od 18 meseci i verujem da je to realan period i da je proizvod potrošiv. Primerak koji ja imam jeste 02 Ash, srednja nijansa od tri koje su u ponudi. Druge dve su 01 Blonde i 03 Deep Brown. Kako u poslednje vreme više volim prirodnije obrve, verujem da je ovo idealna nijansa za mene. I ono što sam primetila jeste da mi nijanse deluju svetlije u paleti nego na mojim obrvama.



Sa leve strane u paleti se nalazi vosak. Iskrena da budem, nemam mnogo iskustva sa korišćenjem istog, ali mogu da kažem da nije isto što i gel za obrve. Ovaj vosak je u poređenju sa njim nešto ređi i kremastiji. Koristila sam ga preko većeg dela obrva nakon nanošenja senki. Sledeća dva proizvoda su senke, srednja svetlija, koju sam nanosila na početni deo obrva, dok sam tamnijom nijansom popunjavala ostatak. Kao što sam navela u tekstu, iako ove nijanse deluju nešto svetlije za moje tamne obrve, odlično su mi odgovarale kada sma ih nanela. Takođe, od trenutka kada sam nanela proizvod na obrve, do skidanja šminke, one su ostale netaknute.


Uz vosak i senke, ova paletica sadrži i ogledalo na unutrašnjoj strani palete, kao i mini pincetu i dvostranu četkicu. Dakle, zamišljena je kao idealna GO TO paleta za obrve. I mada zvuči sjajno, razočaraću vas na kratko...četkica zaista ničemu ne služi. Strana sa češljićem je sasim okej, i korisna (mada je malo teže raditi sa tako malom dimenzijom četkice) dok je ona sa dlačicama nešto nalik ''dlakama'' sa četke za farbanje kose. To bi mi bio najpribližniji opis. Za pincetu važi isto što i za češljić. Zaista je korisna, oštra je i hvata i najsitnije dlačice, mada je opet nešto teža za manevrisanje.




Moji konačni utisci? Iako je ova paleta zamišljena kao all in one, ipak mislim da će vam trebati bar jedna četkica za nanošenje proizvoda pored ove palete. Osim toga, jako sam zadovoljna proizvodom i sve preporuke idu na račun Golden Rose-a.
Kome preporučujem ovu paletu?
Definitivno devojkama koje vole prirodniji izgled i imaju definisane i lepe obrve, koje žele minimalno da popune. Devojkama koje ih u većoj meri docrtavaju verujem da ove senke neće biti dovoljne.



Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.

*PR proizvod


Da li biste probale ovu paletu? Kakav tip proizvoda za obrve preferirate?


Share:

14 comments

  1. Ja preferiram olovke za obrve, ali i ova paleta deluje zanimljivo. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe, ali sam baš zato ovom paletom zadovoljna. :)

      Delete
  2. Ova paleta deluje fantastično, veoma kvalitetno i praktično i posle tvoje recenzije ću je definitivno kupiti. Odlična recenzija i sjajne fotke! Btw. Koliko košta paleta? :)

    Recenzija Mr.Black pilinga ---> Iammilitza ! ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti se dopasti, javi mi utiske. :) Hvala ti puno! Za cenu iskreno nisam sigurna, PR proizvod je u pitanju, a nisam proverila cenu u drogerijama, javljam čim saznam.

      Delete
  3. Ova paleta izgleda jako kvalitetno i mislim da bi mi bila potrebna, jer imam baš guste obrve, tako da bi mi trebalo neko minimalno popunjavanje. Sjajan post, odlično si odradila rezenciju. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je onda ova paleta prava za tebe. :) Hvala ti puno <3

      Delete
  4. Jako mi se svidela ova paleta iz tvog opisa i da, volela bih da je probam (što pre) :)

    ReplyDelete
  5. Ja uvek olovka za obrva i maskara za obrva nijasi crna uvek a paleta za obrva vidim boja braon tri vrsta nemoze mene samo crna jako ☺☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postoji i tamnija paleta, možda ti bude odgovarala. :)

      Delete
  6. Odlican post, super tekst i slike su divne ! #Samokazem

    ReplyDelete
  7. Deluje mi odlično!Tvoje obrve su super!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete