Revlon Ultra HD Matte Lipcolour

Odavno vlada pomama za mat karminima, ruževima, tečnim sjajevima i svakim drugim oblikom proizvoda za usne. Do sada sam isprobala mnoge, i o nekima vam i pisala, ali proizvod koji vam danas predstavljam je nešto novo i drugačije za mene. U pitanju je Revlon tečni ruž u drečavo crvenoj Bright nijansi. Ono što me na prvu zbunilo jeste to što sam imala utisak da je ova boja nešto između pink i crvene drečave nijanse. Međutim, na usnama nema ništa pink. Verujem da je tu iluziju stvorilo samo pakovanje koje je od matirane plastike.


Opšte je poznato da je ovakve nijanse malo teže uhvatiti objektivom aparata mada je fotografija na mojim usnama prilično realna. Proizvod sadrži 5.9 ml i na deklaraciji piše 625 HD Love Amour, pa pretpostavljam da je to pun naziv nijanse. Aplikator je sunđerast i uspela sam precizno da nanesem karmin na usne sa njim. Ono što mi se prvo dopalo jeste miris proizvoda i uporedila bih ga sa nekim dečjim žvakama. Takođe, pod jezikom je sladak. ( :D )



Teksturu proizvoda mi je jako teško da opišem, ali to je ono što ga razlikuje od drugih koje sam probala. Deluje mi kao da je malo suvlja i gumasta (?) dok se nanosi, ali na usnama masnija. Završnica mu je mat, ali je potrebno dosta vremena da se osuši i u potpunosti matira. Ono što mi se ne dopada jeste da (pogotovo s obzirom na boju) morate da obraćate pažnju na to da vam ne ostavlja tragove na zubima, kao i da lakše sklizne sa unutrašnjeg dela usana. Ne isušuje usne ni malo, čak suprotno, ali mi se stvaraju grudvice u unutrašnjoj liniji usana, te ih pripremite pre nanošenja ovog karmina.



Iako sam i dalje malo zbunjena oko teksture ovog karmina, svakako je jedan od najprijatnijih u mojoj kolekciji ako pričamo o osećaju na usnama. I za mene je ovo prava pin-up/Marilyn Monroe nijansa, pa ukoliko volite, verujem da će vam se dopasti. Takođe, swatch na ruci se nikako nije mogao ukloniti sapunom i vodom.



Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.


*PR proizvod



Kako se vama čini? Da li je neko probao ove karmine?

Share:

2 comments

  1. Iskreno i ja sam mislila da nije tako crveno. Vise bih voljela da jeste boja opisana na pocetku :D Mislim da cu ovu nijansu zaobici :D
    https://lovely-things-by-coffeeholic.com/sr/

    ReplyDelete