Golden Feathers // NAILS

Ako bih morala da biram omiljeno godišnje doba za manikire, to bi definitivno bila jesen! Tamne nijanse ljubičaste, zelene, omiljena mi crna, sa nekim zlatnim detaljima...vidite gde ovo vodi. Evo jednog takvog manikira.


Na palac i domali prst sam nanela po dva sloja zelenog Golden Rose laka, a na ostale po dva sloja crnog, iako ovaj primerak može da prođe kao jednoslojac. Kombinovala sam više materijala i tehnika, a to su pečatiranje na dva nokta, na palac sam nanela tri metalne nitne, dok sam na domali nanela metalnu aplikaciju pera, kao i tri tačkice pomoću tačkalice. I nitne i pero su stajali bez problema nekoliko dana, a nisam koristila lepak, već samo nadlak u koji sam utisnula aplikacije pre nego što se on osušio. Na kraju sam ceo manikir premazala brzosušećim završnim slojem i to je to. Nadam se da vam se dopada!





Aura Broken Paradise
Golden Rose Wow! 71


Direktan link ka videu imate OVDE



Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

6 comments

  1. Koliko je lepoo, svaka ti cast! Ja ne umem da nalakiram nokte a da to izgleda pristojno, ocajna sam u tome. Ovo sto ti radis je zaista neverovatno, bar meni! :) <3

    Novi post > Stvari koje (ne) volim kod blogovanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Sve može kroz vežbu da se nauči, veruj mi, ja sam za ovo pečatiranje bila užasna. :D
      <3

      Delete
  2. Besjrajno simpatican i inspirativan tutorijal! Divne boje i dekoracija, zaista si me odusevila kao i svaki put, a fotografije su, naravno odlicne! :)
    https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, puno, baš mi znače ovakvi komentari! :)

      Delete