Halloween Spiders // NAILS

Premijerno na mom blogu, kao i YouTube kanalu, vidite bilo šta inspirisano Halloween-om, odnosno manikir koji spada u tu kategoriju. :D Istina je da nikada nisam bila ljubitelj ovog praznika, i to potpuno nevezano za to u kojoj se veri on obeležava, već zaista nisam ljubitelj maskiranja i svega ostalog. Ipak, ove godine sam morala da popustim i naručim paletu za pečatiranje sa svim ovim interesantnim motivima i iskrena da budem, jedva sam čekala da ih isprobam.


Iako manikir nije previše zahtevan, koristila sam dosta proizvoda, i sve možete videti u videu, a na kraju posta je i spisak korišćenih proizvoda. Na dva nokta sam nanela po dva sloja crnog laka, a na preostala tri po dva sloja teget/ljubičastog laka sa sitnim jedva vidljivim šimerom. Preko crnog laka sam pečatirala motiv paukove mreže sa BornPretty HOLO lakom za pečatiranje kao i sa njihovim novim pečatom koji dolazi sa dva silikonska nastavka. Zašto je ovaj poseban? Pored toga što je preslatko zapakovan i što je vizuelno jako lep, ono što je sjajno jeste što pored standardnog (za mene standardnog) silikonskog providnog pečata dobijate i drugi deo koji je izuzetno lepljive površine i zato je pogodan za nešto pliće urezane pločice kao što je ova. Kada su ostali nokti u pitanju, na domali sam nanela metalne nitne i cirkone koji formiraju oblik pauka, a nožice sam iscrtala tankom četkicom i pomenutim Holo lakom. Ceo manikir sam premazala brzosušećim nadlakom i to je to.





Aura Broken Paradise
Golden Rose Rich Color 60
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat


Direktan link ka videu imate OVDE


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

8 comments

  1. Koliko je dobroo...želim taj holo lak za pečatiranje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvalaaa :D
      E strava je, bar na ovo prvo probanje. Nov je, vidi da ga ugrabiš što pre. :D

      Delete
  2. Odličan manikir, mnogo mi se dopada. Ovo zaista izgleda fenomenalno na noktima ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  3. Super post ♡
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se dopada manikir.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    ReplyDelete