Purple With Gold // NAILS

U oblačenju sam veoma jednostavan čovek, ali kada su nokti u pitanju, tu sve dolazi u obzir. :D Međutim, čini mi se kao da mi je ovo malo too much, te mi je malo falilo da ovaj post nazovem ''ljubičasti kič''. Uglavnom, u pitanju su samo kombinacija dve nijanse ljubičaste i zlatna.


Na svim noktima imam po 2 sloja laka. Pre lepljenja nail vinys-a na srednji i domali nokat sam nanela brzosušeći nadlak i pustila da se dobro osuši. Sami šabloni su nešto deblji pa ukoliko imate dosta zakrivljene nokatne ploče možda budete imale problem kao i ja, da se lak malo podlije, ali nije ništa strašno što ne može da se ispravi. Preko tih noktiju sam nalepila zlatne trakice, a na ostale nanela male zlatne nitne. Ceo manikir sam opet premazala brzosušećim nadlakom i to je to!




Golden Rose Rich Color 139
Kiko 497
Nail Stickers


Direktan link ka videu imate OVDE



Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

7 comments

  1. Jupiii, noktići! Odlično kao i uvijek! Baš su glamurozni, bili bi mrak za jesen u nekoj bordo nijansi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće sigurno i neki manikir u bordo zlatnoj varijanti, hvala za ideju! :) <3

      Delete
  2. Preslatko su mi ovi noktići :) lila mi je jedna od dražih boja, ako ne i omiljena :)

    ReplyDelete
  3. Meni se dopada kako si sve ukombinovala. Kiko je predivan!

    ReplyDelete