Unicorn Chrome Powder // NAILS

Šta ja to imam danas za vas?? Novi manikir, novi post i novi video! I ne mogu vam opisati koliko volim ovaj manikir, iako nije nikakav poseban dizajn, proizvodi koje sam koristila su savršeni! Čitajte u nastavku...


Da li ste čitali OVAJ post? E pa radi se o potpuno istom principu korišćenja ovog praha, s tim što on nije HOLO već UNICORN. Kako i u prethodnom manikiru, prvo sam nanela bazni lak, nakon njega 2 sloja običnog laka, Golden Rose Ice Chic u nijansi 06, onda sam preko noktiju na kojima želim da imam ovaj efekat nanela gel top coat, a bitno je da ne ostavlja lepljivi sloj nakon sušenja u UV/LED lampi. Utrljala sam prah prstima i ponovila nanošenje gel nadlaka.
Lak koji vidite na domalom prstu i palcu je Essence 01 hello holo i preporučujem da ga što pre uzmete dok se još može pronaći u Lilly-ju!





Essence 01 hello holo


Da bih bolje prikazala lepotu ovog praha, isprobala sam preko različitih boja. Meni se najviše dopadaju efekat preko svetlijih, belih i roze lakova. A vama? :)





Link ka videu imate OVDE.



Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.



Share:

6 comments