Potrošeni proizvodi #6

Ovaj put nema previše proizvoda jer sam odlučila da potrošim sve što ne koristim često, da se otarasim nekih stvari koje mi nisu neophodne i da u svojoj make up kolekciji, kupatilu itd imam samo ono što zaista koristim redovno. U nastavku pročitajte moje utiske.
Ujedno, ovo će biti i poslednji post ovog tipa na mom blogu.


Palmolive gelove za tuširanje inače volim, i često se hvatam za njih kada kupujem ovakav tip proizvoda. Deklarisam je kao mleko za tuširanje, jako je prijatan na koži i lepo miriše. Samo mi ova velika pakovanja nisu baš praktična.
Nivea Cherry Blossom gel za tuširanje mi se jako dopao. Isto važi što i za prethodno napisan gel. Jako često koristim niveu. Ovaj je imao i neke sitne mrvice u sebi koje su se pretvarale u ulje? I da, nešto intenzivniji miris se zadržavao duže na kosi.
Balea gelove za tuširanje uglavnom kupujem zbog zanimljivih pakovanja. Sam gel nije ništa specijalno, i nije se miris zadržavao na koži kao kod Nivee.
John Frieda Mousse za lokne je proizvod za koji me svi pitate. Mislim da sada može da se pronadje u Srbiji, tačnije u Lilly drogerijama. Ovo je proizvod koji mi je najviše od svih odgovarao. Sada sma prešla na kremu, jer se bojim da mi pene ne isuše kosu. Ipak, od svih proizvoda je ovo najbolji ikada za oblikovanje lokni pre sušenja kose. Mislim da kod nas košta nešto preko (ili oko) 1000 dinara.
Balea krema za lokne. Sećam se da sma je davno koristila, tek sada potpuno potrošila i bacila pakovanje. Bila mi je odlična neko vreme, onda sam shvatila da mi mrsi kosu mnogo. Ne planiram da je kupujem vše prosto zato što sam pronašla nešto što mi više odgovara.
Garnier Oil Repair Conditioner sam volela, jako lep miris. Nisam sigurna da li ću ga opet kupitii jer planiram da pređem na proizvode za kosu koji u sebi ne sadrže ni parabene, ni silikone ni sulfate. Ako odustanem od te ideje, Garnier proizvode ću sigurno opet nekad kupovati.



Nivea Deodorat pure & natural, znate svi da ovo koristim godinama. Kao i svaki do sada, odlično mi odgovara, lepo miriše.
Ebelin skidač laka za nokte bez acetona je nešto jačeg mirisa, odlično skida lak, mada mislim da dosta isušuje zanoktice.
Burberry Body parfem sam dobila pre par godina, dugo mi je bio omiljeni, i dalje ga obožavam. Konačno je potrošen. Ne planiram da ga kupujem odmah dok ne probam neke druge koji su mi na listi želja, ali mu se nekada kasnije možda vratim jer ga obožavam.
Nivea All-in-1 gel za čišćenje lica, ili ne znam kako bolje da ga prevedem. Iako imam suvu kožu, a ovaj proizvod je nešto agresivniji, jako mi je odgovarao. Koristila sam ga jako dugo, i to u periodima kada mi je koža u jako lošem stanju. Nanesem ga na lice u debljem sloju kao masku, i dok se tuširam ostavim da mi stoji na licu. Kasnije sve to isperem, i odradi tako dobar piling, koža je ekstremno čista i sveža posle toga, samo mi je bitno da je kasnije dobro hidriram nekom kremom. Verujem da ću ponoviti ovu kupovinu.
Aura Instant Base, bazni lak za nokte. Imam ga već jako dugo, volim ga, i moguće da ću ponoviti kupovinu.
Lacalut labelo je došao u pakovanju sa pastom za zube kao poklon. Pasta je kupljena za majku, labelo sam uzela ja. Odlično mi je! Malo je masnije, pa mi je idealno za korišćenje uveče, tokom noćne nege.
Revlon Uniq One je nešto što meni nije baš odgovaralo, ima prejak miris koji mi je u jednom momentu smetao.
Essence olovka za obrve, milion puta sam i pisala o njoj, i ne brojim više koliko sam olovaka potrošila. Saasvim mi je okej, po veoma niskoj ceni, ako pričamo o olovkama. I uvek ću je kupovati.


Balea tečni sapun za ruke, kupujem ih uvek, samo menjam mirise. Sasvim su mi okej.
L'occitane testeri krema su mi odlično i verovatno ću u nekom momentu kupiti i full size proizvode.
White Glo mi je omiljena pasta za zube, i od kada sam je prvi put probala, ne koristim ništa drugo.. Inače imam problem sa pastama, i mnoge mi ne odgovaraju, a ne bih znala precizno da objasnim zašto.
Sočiva su se konačno pojavila i kod nas u slobodnoj prodaju. Ko me prati zna da sam ih kupovala u nemačkoj u dm-u. Sada se mogu naći u Lilly-ju. Odgovarala su mi.

To bi bilo to za ovaj post. Javite mi da li ste probali nešto od ovih stvari i kako su vam se dopale.

Share:

1 comments